Heziberri, LOMCE eta aitzakiak

Jakin, badakigu zerbaitez hitz egin nahi ez dugunean sahiesteko gaiaz mintzatea estrategia egokia dela. Esatebaterako, Euskadin gure iraganari aurrez-aurre begiratu beharrean oinarri etikoaz eztabaidatzen dugu, edota ditugun kontraesan eta kultur arteko elkarbizitzaren ordez, Euskadiren estatuto juridikoari ekiten diogu. Egia esan, ez indizea1daukat honen kontrako kritikarik, batzutan  alborako zehaztasunez mintzatu behar mamira iristeko.  Hau orokorrean, baina beste batzutan aitzakia bihurtzen da konpongaitza daukagun arazo bati irtera ez emateko. Adibide paradigmatikoa Heziberri eta LOMCEn arteko iskanbilan daukagu. Bai Gobernu, bai Sindikatu, bai Guraso elkarte, bai beste gizarte eragil batzuek, oskolaz eztabaidatzea erabaki dute eta, nik ustet mamira ez joateko trukoa dela. Zein da mamia? Gure ikasleek lortzen duten gaitasuna. Bai hori eta ez bestrik. Are gehiako, torlojua gehiago estutuz: ikasleek lortzen duten gaitasunaren eta gastatzen dugun diruren arteko harremana, zentsuzkoa da?. Badakit gaia itsusia dela, bai, itsusia, baina funtseskoa. Ez ote da ikasleen gaitasuna handitzeko modua zein den gure benetako gaia? Noski, hau ikasgeletan egiten dugunarekin erabat lotuta dago eta ez lege batekin. Behin erabakita, eztabada dezakrgu nahi dugunez, Heziberriz, LOMCEz…

Advertisements
Post hau Asmakeriak atalean publikatu zen. Gogokoetara gehitzeko lotura iraunkorra.

Utzi erantzun bat

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Aldatu )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Aldatu )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Aldatu )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Aldatu )

Connecting to %s