Zer egiten dugu eskola desberdintasunarekin?

IrudiaEuskadiko Eskola Kontseiluak hezkuntza egoeraz azken txostena plazaratu du. Bertan bai hezkuntzan dagoen desberdintasuna nagusitzen da. Beste datuen interesgarrien artean, oso deigarria da diagnosi ebaluazioan agertzen den aldagaien eragina, adibidez jatorria edota ISEC. Azterketa sakona egin gabe, hasieraz, eskola instituzioak herri sareko A ereduko taldeak isurbide bihurtu dituela esan daiteke. Noski, ez dago instituzioa isurbiderik gabe, baina hain nabarmena den bazterkeria onartzezina delakoan nago. Esteka honetan txostena eskuragarri dago.

Orain, kontua argi dago: zer egingo dugu? Erantzuna bai ikastetxeek bai Hezkuntza Sailak eman behar dute. Baina betiko oztopo eta aitzakiei jarraitu gabe: ikastetxeen bilakaera astiro doala, irakasleek beren “txipa” aldatzeko denbora beharra dutela, Hezkuntza Sailak frente asko dituela, konsenso funtseskoa dela egoera aldatzeko eta abarrak. Hau esan nahi dut: zeinek dute lehentasuna, ikasleen eskubideek ala instituzioen izaerak?

Advertisements
Post hau Iritzia atalean publikatu zen. Gogokoetara gehitzeko lotura iraunkorra.

Utzi erantzun bat

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Aldatu )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Aldatu )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Aldatu )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Aldatu )

Connecting to %s