Ikasleren etsipena, irakasleren…

feedbackcarbonilla” izeneko blogean aurkitu dut post hau: Retroalimentación, afectos y motivación

Benetan, gustatu egin zait. Bai bloga, bai posta. Hezkuntzari buruzko ikuspegi doitua eta sakona. Posta horrela hasten da:

“En un artículo anterior propuse cuatro formas o estructuras contextuales propicias al compromiso y la implicación personal (engagement) de los estudiantes…”

Egileak, Alejandro Sarbachek, ikasleren etsipenari nola egin aurre adierazten saiatzen da. Hala ere, nik irakurrri bitartean, irakurketa aurrera joan ahala, burura etorri zait aspalditik dudan sinesmena, postak duen asmoaren kontrako norabidetik doana: hezkuntza sistemako isurbide lanabesarik eraginkorrena ikasleren etsipena da. Badakigu hori lortzeko biderik, negatiboan postan bertan irakur daitezkenak: estu eta gogor jokatu ikesleekin, edukin asko sartu eguneroko jardueretan,  kontzeptu ikuspegi maltzurra erabili, eta abar. Bide horien gehiengoa curriculumean oinarritzen da. Azken finean irakasleok eskuan daukagun tresnarik potenteena curriculuma da, zergatik ez erabili?

Noski, etapa bakoitzak, LHk ala DBHk, badu bere bereiztasuna aplikatzeko unean, baina bietan ondorioa bera da: ikasleren etsipena, irakasleren…

Advertisements
Post hau Curriculuma atalean publikatu zen. Gogokoetara gehitzeko lotura iraunkorra.

Utzi erantzun bat

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Aldatu )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Aldatu )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Aldatu )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Aldatu )

Connecting to %s